عوامل اختلال در نیروهای مغناطیسی ومعرفی محصولات مغناطیس درمانی
به وبلاگ من خوش امدید.این وبلاگ را جهت اطلاع رسانی درباره دانش مغناطیس درمانی وارتقاسطح سلامتی مردم خوب کشورم اماده نموده واز علاقه مندان به بازاریابی دعوت به همکاری می نمایم .با ایمیل من می توانید مکاتبه نمایید. دوستان عزیز ساکن در منطقه 14چنانچه تمایل داشته باشند اطلاعات بیشتری در زمینه مغناطیس درمانی وانرژی چاکراها داشته باشند با مراجعه به کتابخانه مکتب الزهرا{س}کتاب مغناطیس درمانی وکتاب برکه شفا را تهیه نمایند.باتشکر biz.moradi@yahoo.com
دانش 1
درمان کولیت اولسروز 1
بهترین ها هستی 1
انجمن داروسازان بوشهر 1
پرتال تخصصی کاردانی وکارشناسی مهندسی عمران اتیلا عمرانی 1
لینکها 1
شناخت داروهای گیاهی وسنتی 1
دانلودسرا نرم افزار بازی موبایل 1
بازارایرانی 1
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مغناطیس درمانی طبی مکمل برای پیشگیری وکاملا موثر برای بیماری و آدرس magnetotherapy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 84752
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1


 معرفی محصولات مغناطیسی

  Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

  دستگاه اَم ایر به همراه ترکیبات ویژه ای استفاده می شود که رایحه درمانی را در کنار پاکسازی هوا برای شما به ارمغان می آورد.
اَم ایر یک دستگاه تولید بخار سرد است که هوا را با بخار آب و ترکیبات انرژی زا شده غنی می کند. مزیت این دستگاه این است که بدون استفاده از حرارت تولید بخار می کند و در نتیجه کیفیت ترکیبات حیاتی به کار رفته در آن را از بین نمی برد.
محلول های اَم-بلندز (AM Blends)
این محلول ها ترکیبی از روغن های انرژی زا شده هستند که با استفاده از رایحه های دلپذیر، هوای مطلوب و یونیزه را برای هر فضایی فراهم می کند.
این محلول ها در 3 رایحه مختلف موجود می باشد. عاطفی، شادابی و تعادل.
محلول نارنجی رنگ (عاطفی): بر روی چاکرای خاجی در قسمت تحتانی شکم تاثیر مثبت می گذارد.
این رایحه باعث عزت نفس و آرامش می شود و به شما امکان می دهد که علایق تان را بروز دهید و از زندگی روزمره تان لذت ببرید.
محلول سبز رنگ (تعادل): بر چاکرای قلب در اعماق وجودتان تأثیر می گذارد. این رایحه به شما کمک می کند تا به اوج احساسات قلبی راه یافته و به آرامش برسید.
محلول زرد رنگ (شادابی): بر چاکرای شبکه عصبی واقع در زیر دنده ها تأثیر می گذارد. این رایحه انرژی بدن شما را افزایش می دهد و باعث ایجاد احساس توانایی در شما می شود                                                        

 

 

 Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

 اولین در نوع خود
هیچ دستگاه تصفیه آب دیگری تمام کارایی های ام واتر را ندارد. ام واتر اکتیفای علاوه بر فیلتر و یونیزه کردن آب، سطح انرژی آن راه هم بالا می برد و بهترین هیدراسیون ممکن را برای تک تک سلول های بدن فراهم می کند.
فیلتر کردن: سیستم فیلتر کربنی که با نقره فعال شده، ناخالصی های آب را می گیرد و جرم ها را به صورت ارگانیک نابود می کند.
یونیزه کردن: این فرایند، ساختار خوشه ای مولکول های آب را احیا و قلیایی می کند. این فرایند، آب اسیدی و آب قلیایی تولید می کند. هر کدام از این آب ها ویژگی های منحصر به فردی دارند که باعث ارتقای سطح سلامتی شما می شوند.
افزایش سطح انرژی: ام واتر اکتیفای با استفاده از فناوری انحصاری امایزد فیوژن، سطح انرژی آّب را نقطه ی صفر انرژی می رساند با این فرایند آب به حالت تازه و طبیعی خود بر می گردد. 
 

فرایند سه مرحله‌ای

 

مرحله‌ 1: فیلتراسیون کربنی فعال‌شده با نقره

 

در داخل سیستم تصفیه آب ام واتر اکتیفای یک فیلتر کربنی میکرونی، فعال شده با مواد bio-stone قرار دارد. این فیلتر کربنی چند منظوره،‌ به زدودن موارد زیر از آب کمک می‌کند:

 

طعم و بوی کلر

 

ذرات ریز تا ابعاد 1/0 میکرون

 

نقره‌ی اشباع شده، جرم‌ها را می‌کشد و اطمینان می‌دهد که باکتری‌ها در آب رشد نمی‌کنند. دستگاه امـ واتراکتیفای، از کلسیم مرجانی کاملاً گیاهی استفاده می‌کند که به آب مصرفی ما، کلسیم ارگانیک مکمل اضافه می‌کند. شما تفاوت را در بدن خود احساس خواهید کرد.

 

مرحله 2: یونیزه کردن

 

امـ واتراکتیفای دارای یک سلول الکترولیتی ف2وق مدرن با روکش پلاتینیوم – تیتانیوم است که آب را یونیزه می‌کند. عناصر قلیایی،‌ اسیدها را خنثی می‌کند و سلول‌ها و بافت‌های بدن را با مواد معدنی قلیایی، تغذیه می‌کند. فناوری به کار رفته در دستگاه، همچنین مواد معدنی قلیایی و مولکول‌های آب را به ذرات کوچکتر ریز با ساختار خوشه‌ای می‌شکند و قادر است به تمام سلول‌ها در بدن شما نفوذ و آنها را هیدراته کند … قلیایی کردن، افزودن مواد معدنی، سم زدایی.

 

مرحله 3: انرژی دهی

 

آب در این مرحله از یک واحد انحصاری عبور می‌کند که در آن با استفاده از فناوری AMized Fusion به مقادیر بالا انرژی دهی می‌شود. این مرحله آبی تولید می‌کند که پرانرژی و تازه است. آخرین نشانه‌های مواد مضر از آب زدوده می‌شود، میدان انرژی بیولوژیکی شما را ساماندهی می‌کند و شما را به حالت تعادل کامل می‌برد. سرامیک کهربا که در فیلتر دستگاه به کار رفته،‌ یک ماده معدنی نیمه قیمتی است که از خود انرژی مادون قرمز تابش می‌کند. این تابش کشش مولکول‌های آب را بالا می‌برد و در نتیجه سوخت و ساز آب در بدن را آسان‌تر می‌کند.

 

امـ واتراکتیفای: اولین در نگاه خود

 

هیچ دستگاه تصفیه آب دیگری تمام این کارها را به طور همزمان انجام نمی‌دهد. از فیلتر کردن آب گرفته تا یونیزه کردن و انرژی دهی؛ امـ واتراکتیفای عمیق‌ترین هیدراسیون ممکن را برای تک‌تک سلول‌های بدن شما ایجاد می‌کند … درون تمام سلول‌های بدن شما!

 

فیلتر کردن:سیستم فیلتر کربنی که با نقره فعال شده، ناخالصی‌ها را می‌زداید و جرم‌ها را به طور ارگانیک می‌کشد.

 

یونیزه کردن: فرایند یونیزه کردن، تولید آب با ساختار ریز خوشه‌ای می‌کند که بدن شما را قلیایی می‌کند. این فرایند دو نوع آب تولید می‌کند، اسیدی و بازی. هر کدام از این آب‌ها دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که باعث ارتقای سطح سلامتی در بدن شما می‌شود.

 

انرژی دهی:دستگاه امواترااکتیفای از فناوری انحصاری AMized Fusion ما استفاده می‌کند تا آب را برای شما با انرژی نقطه صفر انرژی‌دهی می‌کند. این کار آبی تولید می‌کند که دارای خواص بسیار، طراوت فراوان و لبریز از انرژی است.

 

برای سلامتی بدن

 

درجه PH را در بدن متعادل می‌کند.

 

طعم و ساختار آب را بهبود می‌بخشد.

 

کمک می‌کند تا باقیمانده عناصر مضر از آب زدوده شود.

 

به فرایند سم زدایی کمک می‌کند.

 

به طور طبیعی آب را تازه و قلیایی می‌کند.

 

آب را انرژی دهی و سبک می‌کند.

 

طعم و بوی کلر را از آب می‌گیرد.

 

گیاهانٰ، حیوانات و انسان‌ها را انرژی‌دهی می‌کند.

 

فواید آب ام‌واتر

 

باعث جذب بهتر مواد مغذی و

 

هیدراسیون بهتر می‌شود

 

میزان اکسیژن محلول در آب را

 

افزایش می‌دهد

 

توانایی بدن را برای جذب مواد خوراکی

 

و دفع یا نابودی مواد زائد افزایش می‌دهد

 

تأثیر مثبتی بر محیط اطراف ما دارد

 

زیرا از یک فیلتر ویژه عبور می‌کند.

 

ویژگی‌های دستگاه ام واتراکتیفای

 

واسط فیلتراسیون: کربن فعال و غنی شده با نقره و سنگ بیو – استون (کهربا ) و کلسیم مرجانی.

 

تامین آب: اتصال مستقیم به یک شیر آب یا اتصال دائمی به لوله‌کشی ساختمان.

 

انتخاب درجات آب:

 

آب اسیدی 5/5 تا 5/6

 

برای مراقبت از پوست، پاک کردن، شستن، شستشوی ظروف و آبیاری برخی از گیاهان خانگی

 

آب خالص خنثی 0/7

 

خوردن دارو و آشامیدن

 

آب قلیایی 5/8

 

برای افرادی که تزه شروع به مصرع آب یونیزه قلیایی کرده‌اند.

 

آب قلیایی 0/9

 

برای پختن برنج و درست کردن چای

 

آب قلیایی 5/9

 

برای درست کردن چای بارلی و چای اولونگ (چای های چینی)

 

آب قلیایی 0/10

 

برای شستن سبزیجات و میوه‌ها و جوشاندن غذاها

 

کارهایی که نباید بکنید:

 

نوشیدن یا استفاده از آب قلیایی شده بعد از سه روز


استفاده از یک ظرف آلومینیومی، مسی یا دیگر ظروف فلزی برای نگهداری آب یونیزه شده


نصب دستگاه در محلی که امکان انجماد آب وجود داشته باشد


نگهداری دستگاه در معرض تابش مستقیم آفتاب

 

نصب در یک محل ناپایدار یا قرار دادن هر چیزی روی دستگاه

 

 Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

 

دستبند های بایو انرژی آمگا

در این دستبند ها از مغناطیس درمانی سنتی همراه با طیف مادون قرمز برای ساماندهی میدان انرژی بدن شما استفاده شده است. با استفاده از این دستبندها از زیبایی و مزایای سلامتی به طور همزمان بهره مند می شوید.
این دستبند ها یون های منفی را فعال، و یون های مثبت را دفع می کند و بدن را به حالت تعادل (هموستاز) می رساند. بدن در حالت تعادل توانایی احیای خودش را دارد.

دستبندهاي مغناطيسي در روش درماني مغناطيس درماني كاربرد دارد. دستبندهاي مغناطيسي مي‌تواند بر روي آرامش و اعتماد بنفس تاثير گذارد. دستبند مغناطيسي در دست راست مي‌تواند فشار خون بالا را پايين بياورد. دستبندهاي مغناطيسي در دست چپ در كسانيكه فشار خونشان پايين است آن را متعادل مي‌كند. دستبندهاي مغناطيسي بدليل اينكه بر روي نقاط مغناطيسي مچ دست تاثير مي‌گذارند مي‌تواند اثرات سوزن زدن را در اين نقاط داشته باشد به همين دليل دستبندهاي مغناطيسي مي‌تواند دردهاي مچ دست و شانه را از بين ببرد. دستبندهاي مغناطيسي بدليل اينكه خون را مغناطيسي مي‌كند مي‌تواند تاثيرات عمومي نيز داشته باشدو به همين دليل اثراتي چون تعادل فشارخون، خون رساني به تقاط بدن و ترميم پوست و مشكلاتي چون سردرد و ميگرن از اثرات درماني اين دستبندهاي مغناطيسي مي‌باشد. دستبندهاي مغناطيسي از خيلي وقت پيش كاربرد داشته است. هم اكنون دستبندهاي مغناطيسي هم جنبه درماني و هم جنبه زيبايي دارند. كتاب دستبندهاي مغناطيسي استاد آرام به تفضيل در مورد اثرات دستبندهاي مغناطيسي آمده است. در كتاب دستبندهاي مغناطيسي استاد آرام آمده است كه دستبندهاي مغناطيسي مي‌تواند قدرت فيزيكي افرا را افزايش دهد و بر انعطاف پذيري بدن نيز مؤثر است. افرادي كه دردهاي شانه يا ناراحتي‌هاي عضلاني و استخواني دارند مي‌توانند از اين دستبندهاي مغناطيسي استفاده كنند. دستبندهاي مغناطيسي بهترين هديه براي كساني است كه به سلامتي آنها علاقه‌منديم. زيرا دستبندهاي مغناطيسي مي‌توانند سلامت عمومي افراد را اقزايش دهند و قدرت سيستم دفاعي بدن را بالا ببرند. دستبندهاي مغناطيسي بدون عوارض بوده و همه مي‌توانند از اين دستبندهاي مغناطيسي استفاده كنند. دستبندهاي مغناطيسي جهت آرامش نيز استفاده مي‌شود و به همين دليل به اين دستبندهاي مغناطيسي، دستبند‌هاي آرامش هم مي‌گويند.  دستبندهاي مغناطيسي بدليل اينكه از آهنرباهاي قوي طبيعي استفاده مي‌شود تاثيرات آني در بدن شما خواهد داشت

مگنت های آمگا:

جنس مگنت های آمگا از عنصر نئودمیوم می باشد که هر کدام 3000 گاوس قدرت مغناطیسی دارند. مگنت های نئومیدیوم از جمله کمیاب ترین مگنت های طبیعی در زمین هستند و می توانند اشیاء فرومغناطیسی با اندازه ی چندین برابر خود را به راحتی جذب کنند. آن ها قدرتمند ترین مگنت های کمیاب روی زمین هستند.

فناوری مادون قرمز آمگا

امواج مادون قرمز را با چشم غیر مسلح نمی توان دید. این امواج به بدن انسان نفوذ می کند و دمای سطح بدن را کمی بالا می برد و باعث فعال شدن عملکردهای حیاتی مهمی در بدن می شود. کپسول های ژرمانیوم تعبیه شده در دستبندها دارای درجه خلوص 99.99% می باشند. آن ها در دمای در حدود 32 درجه سانتیگراد از خود امواج مادون قرمز ساطع می کنند که باعث تقویت فعالیت آنزیم ها و افزایش سوخت و ساز بدن می شود.

 

 Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

 

میدان بایوانرژی بدن

مام موجودات زنده دارای یک میدان انرژی در اطراف خود می باشند که آن را با نام میدان بایو انرژی می شناسیم. امروزه علم، روش های گوناگونی برای عکس برداری و اندازه گیری این میدان اختراع کرده است. آلودگی هایی که همیشه در زندگی روزمره با آن ها روبه رو هستید باعث تضعیف میدان بایو انرژی بدن می شود، که حاصل آن کاهش توان جسمی و انعطاف پذیری، کم شدن تعادل و استقامت بدن شما است. این امر در ابتدا موجب خستگی و سستی می شود و اگر آن را تحت کنترل قرار ندهید، منجر به بروز دردهای حاد یا مزمن و یا حتی بیماری های مرگبار می شود.
در زندگی روزانه شما تحت تاثیر آلودگی های محیط اطراف خود قرار گرفته اید. این آلودگی ها شامل امواج تلفن همراه، رایانه، لوازم الکتریکی، سموم پنهان در غذاها ، آب و هوا و بسیاری از موارد دیگر است. موارد زیر بدن را در حالت غیر طبیعی قرار می دهند.
· میدان های الکترومغناطیسی
· تشعشعات و فرکانس ها
· مواد سمّی
·فشارهای روحی روانی (استرس)
·آلودگی ها
تخریب لایه اوزون

فناوری اَمایزد
فناوری اَمایزد فیوژن (AFT) یک فناوری انحصاری است که توسط تیم تحقیق و توسعه آمگا شکل گرفته است. این تیم متشکل از گروهی از دانشمندان، پزشکان و فیزیکدان هایی است که طی 25 سال تحقیق و با به کار گیری اصول فیزیک و مکانیک کوانتوم به این فناوری دست یافته اند.
محصولات AFT انرژی نقطه صفر مولکول ها را تشدید می کند و اختلالات میدان بایو انرژی بدن را برطرف نموده و تمام ابعاد روحی روانی، احساسی و جسمی را با هم هماهنگ می کند.

اَمپندنت آمگا
اَمپندنت آمگا با تشدید انرژی نقطه صفر در تمامی جهات، میدان بایو انرژی شما را ساماندهی می کند تا بدن شما را به حالت پایدار و طبیعی(هوموستاز) برساند و باعث افزایش مقاومت بدن در برابر تاثیرات مضر استرس در زندگی روزمره می شود.
افرادی که از این محصول استفاده کرده اند از افزایش توان جسمانی، فعالیت بیشتر، انعطاف پذیری و تعادل خود، ابراز رضایت کرده اند
.

اَم وند آمگا
اَم وند آمگا از ترکیب چندین کریستال طبیعی و معدنی خاص با استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد امایزد فیوژن ساخته شده است که در یک بدنه خودکار مانند از جنس استیل ضد زنگ تعبیه شده است. کریستال های موجود در اَم وند به صورت کاملا طبیعی تمام اجزای بدن شما را به هماهنگی انرژی می رساند. این کریستال ها دارای قابلیت های منحصر به فردی در راستای فعال کردن، جابجایی و پایدار کردن سطوح طبیعی انرژی هستند

استفاده از مغناطیس اگرچه هیچگونه ضرری ندارد لیكن توصیه میشود از بكار بردن آن برای خانمهای باردار و كودكان استفاده نشود   . . . . .

 

 Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

 

 

 Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

 

 

 Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

 

 

 Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

 Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

 

 

 

انسان برای زنده ماندن علاوه بر آنچه همه میدانیم ( نیازهای مادی غذا – آب – هوا و غیر) نیاز به انرژیهای خاصی داریم .كه چون دیده نمیشوند تاكنون توجهی بة آنان نداشته ایم . این انرژی در فرهنگ های مختلف نامهای مختلفی دارد از جمله : چی – كی – نیروی حیات – پرانا – جان ..... لازم به ذكر است كه منابع انرژی خورشید – هوا و زمین هستند

 

و این انرژیها از طریق مراكزی به داخل بدن وارد میشوند كه به آنها چاكرا میگویند. چاكراهای بدن بیش از هفتاد هزار عدد براورد شده اند ولی معمولا 7 عدد از آنها اصلی خوانده میشوند( تاج – آجنا – گلو – قلب – شبكه خورشیدی – جنسی و ریشه و هركدام وظایف خاصی دارند) . كه در اینجا مجالی برای توضیح بیشتر نیست . در صورت تمایل دوستان بعدا توضیحات بیشتری خواهم داد

 

همچنین این انرژیها در بدن مسیرهای خاصی برای گردش دارند كه به آنها نادی یا كانالهای انرژی میگویند . انرژیهای یاد شده در این مسیرها گردش نموده و نیروی لازم هرعضو را به آن میدهد

حال میتوان تعریفی از بیماری با دید انرژیكی انجام داد .بیماری یعنی به هم خوردن تعادل انرژیكی بدن

كه در شرایطی به وجود می آید . از جمله مسدود شدن كانالهای انرژی – ورود انرژیهای معیوب یا منفی – كاهش انرژی سالم در جایی كه باید باشد و یا تجمع انرژی در جایی خاص .بطور مثال دردهای كمر یا ئرئهای عضلانی نتیجه تجمع انرژیها در ناحیه ستون فقرات میباشد یا ترس از خالی شدن ناگهانی چاكرای شبكه خورشیدی از انرژی حاصل میشود وا ضطراب نتیجه تجمع انرژی در همین ناحیه است . در افراد معتاد یا سیگاری این كانالها به شدت مسدود میشود . همچنین مشروبات الكلی و گوشتهای مثل گوشت خوك نیز چنین اثراتی دارند

مطالب فوق توسط روشن بینان كاملا تایید شده و دوستانی هم در كلوپ هستندكه میتوانند هاله انرژی بدن را مشاهده كنند . این افراد هم میتوانند مطالب فوق را امتحان نماییند

و در مقابل شفا یا عمل درمان بیماریها عبارت است از بازكردن كانالهای انرژی – خارج كردن انرژیهای انباشته شده در محلی خاص و یا انرژی دادن به محلهای كم انرژی یا خالی از انرژی. كه این كار در انواع طبهای مكمل با روشهایی خاص انجام میشود .مثلا در طب سوزنی با سوزن – در طب فشاری با فشار انگشت در انرژی درمانی با استفاده از انرژی درونی بدن در كریستال درمانی با سنگها ودر مغناطیس درمانی با آهنربا

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در شنبه 8 بهمن 1398برچسب:,ساعت 10:50 توسط نازنین |